E – sanatatea

Sfaturi si stiri pentru si despre sanatatea TA!!!

Vitamine si Minerale pentru Vegetarieni Vitamine si Minerale pentru Vegetarieni
Acest articol a fost citit de 2190 vizitatoriIn mod sigur ati observat ca in ultima perioada auzim de tot mai multe persoane ca sunt... Vitamine si Minerale pentru Vegetarieni

Acest articol a fost citit de 2191 vizitatori

In mod sigur ati observat ca in ultima perioada auzim de tot mai multe persoane ca sunt vegetariene sau vegane..Fie ca il privim ca pe un stil de viata, fie ca pe un moft, vegetarienii reprezinta o categorie de oameni destul de mare.

Ei bine daca nu stiati, putem gasi in farmacii vitamine si minerale pentru..vegetarieni 🙂 

  • DoppelHerz Vitamine si Minerale pentru Vegetarieni reprezinta un suport în cadrul unei alimentații vegetariene sau vegane si au in compozitie mineralele Calciu și Fier, oligoelementele Zinc și Iod, precum și Vitaminele B1, B2, B6, B12 și D.
  • O alimentație echilibrată joacă, în special în cazul vegetarienilor și al veganilor, un rol important. În consecință, aceștia ar trebui să aibă grijă ca alimentele din dieta lor să furnizeze organismului cantități suficiente de vitamine, minerale și oligoelemente.
  • Vitaminele B1, B2 și B6 sunt prezente atât în alimente de origine animală, cât și în cele de origine vegetala si contribuie la metabolismul energetic normal și la funcționarea normală a sistemului nervos.
  • O alimentație vegetariană și vegană conține deseori prea puțină Vitamina B12. Această vitamină apare în cantități importante exclusiv în produse de origine animală. Ea contribuie la procesul de diviziune celulară, la formarea globulelor roșii și la funcționarea normală a sistemului nervos.
  • Renunțarea la produse lactate poate duce, în condițiile unei alimentații vegane neechilibrate, la apariția unor carențe în privința aportului de Calciu.
  • Calciul și Vitamina D3 sunt necesare pentru menținerea sănătății sistemului osos și contribuie la funcționarea normală a sistemului muscular.
  • Vegetarienii și veganii trebuie, de asemenea, să se preocupe să asimileze suficient Fier, Zinc și Iod. Fierul și Zincul sunt mai puțin disponibile în alimente de origine vegetală decât în cele de origine animală. În cazul alimentelor de origine vegetală, absorbția Fierului și Zincului este inhibată de către fitați. Fitații sunt substanțe fitochimice care apar în special în cereale, păstăi și nuci.
  • Fierul contribuie la formarea normală a globulelor roșii și a hemoglobinei și la transportul normal al oxigenului în corp.
  • Zincul contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar, la menținerea vederii normale și la funcția cognitivă normală.

La vegetarieni și vegani este posibilă și apariția de carențe ȋn oligoelementul Iod.

  • Iodul contribuie la producția normală de hormoni tiroidieni și la funcționarea normală a glandei tiroide.

Un comprimat conține: 2,2 mg Vitamina B1, 2,8 mg Vitamina B2, 1,4 mg Vitamina B6, 5 μg Vitamina B12, 5 μg Vitamina D3, 400 mg Calciu, 5 mg Zinc, 10 mg Fier, 100 μg Iod.

Next page

Inca nu exista pareri despre vitamine

Poti avea prima parere despre vitamine

Pareri